zondag 23 juni 2013

Opruimen

Na het afmaken van mijn scriptie heb ik weer tijd over.. Ik heb twee weken heerlijk dingen voor mezelf gedaan. Het project waarmee ik mij na het inleveren meteen op heb gestort is het opruimen van mijn huisje. 
Binnenkort mag ik verhuizen en er zijn al 3 mensen uit mijn flat vertrokken! Dat is inclusief mijn lawaaiige buurman. Het is nu lekker rustig.
Ik heb tegelstickers gekocht om mijn keukentje en badkamer op te leuken. En daarnaast heb ik een grote houten snijplank gekocht om mijn keuken een wat warmer uiterlijk te geven. Ook heb ik verschillende dozen gekocht om de losliggende spullen bij elkaar op te ruimen. 
En als laatst heb ik mijn huisje heeeerlijk schoongepoetst.

Daarvoor heb ik wel een aantal tripjes naar de tweedehands, dumpstores en de Ikea gemaakt. En ik ben nog afwachtende op een heel mooi lijstje met een krantje uit het jaar 1939 om mijn eindwerkstuk van mijn MBO tijd te vergezellen.

Ook al is mijn huisje nu nog leuker dan eerst. Ik ben nu wel goed voorbereid om te verhuizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten