woensdag 10 april 2013

Spannend!

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik binnen een jaar een andere woning naar keuze mag bewonen. Ook al wil ik wel graag verhuizen, mede dankzij dat het wel een heel gehorige woning is, het is toch wel even spannend. Ik woon nu een jaar in mijn huisje en ik heb een geweldig uitzicht en ik krijg van de woningbouw steeds meer aanpassingen waardoor het steeds aangenamer vertoeven wordt. 
Nu wordt het weer zoeken naar een nóg betere woning, misschien eentje die wat beter geïsoleerd is en waar al wel centrale verwarming in is gebouwd.. Ik zal veel van deze woning gaan missen, maar zo fijn was het nou ook weer niet. Met gestoorde buren en de kou in de winter en hitte in de zomer. 

Vanaf nu zal ik alvast maar opruimen en weggooien wat niet meer van belang is en mij focussen op nieuwe kansen. 

Dag lieve woning, ook al duurt het misschien nog even voordat ik je verlaat, bedankt voor het mooie jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten