woensdag 20 maart 2013

Boeketje takken

Pasen is mijn favoriete feest van het jaar. Het is de tijd dat de warmte weer aantrekt en de zon weer een volle dag gaat schijnen. Pasen is vrolijk, gekleurd, jong en fris. Pasen heeft alles wat kerst ook heeft maar dan beter, warmer, leuker. Ja, alles is gewoon leuker wanneer deze tijd van het jaar weer in aantocht is. 
Ieder jaar komen er daarom ook steeds wat meer paasspullen in huis te staan. Waar ik vorig jaar nog dode takken in mijn vaas had gestopt heb ik nu plastic takken waar ik mijn paasversiering in kan hangen. Kortom, ik ben vrolijk.

Nu kwam ik vorige week uit mijn werk en zou mijn lief me ophalen. En wat denk je dat hij voor me mee neemt? Een bosje takken met knoppen er aan! Dat is echt het mooiste boeketje dat ik ooit heb gekregen. We moesten natuurlijk wel even lachen om het feit dat mensen hem wat schuin konden aankijken omdat hij zijn vriendin een bosje takken heeft gegeven. Maar ik ben er super blij mee en ze beginnen nu ook nog eens prachtig te bloeien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten