woensdag 27 maart 2013

Brussel

Met mijn lief ben ik dit weekeinde naar Brussel toe gesjeesd. Het was wel even spannend aangezien ik de heenweg mocht rijden en ik mijn rijbewijs net enkele weken terug  in ontvangst heb mogen nemen. Maar het werd uiteindelijk een zeer aangename reis met veel lol over de snelweg heen.
Het was jammer dat door omstandigheden de reis wat langer duurde dan de bedoeling was. Daardoor was er minder shop-tijd over voor mij en konden we de stad minder lang bewonderen dan we wilden.
Op zondag stond ik er op om nog langs het Atomium te gaan om deze te bewonderen, van binnen en buiten. Dit was ook een beetje om deze af te kunnen strepen van mijn lijstje bijzondere gebouwen. En ook een beetje omdat ik een beeldje wilde hebben voor mijn verzameling 'belangrijke gebouwen uit de hoofdsteden van Europa'.
Het einde van de week was wat minder leuk. Tijdens mijn afwezigheid is mijn badkamer raampje open gegaan door de storm en heeft de kou er op een één of andere manier voor gezorgd dat de kraan van mijn douche open ging waardoor er heet water ging stromen. Hierdoor zal mijn gasrekening wel lekker hoog uitvallen dit jaar.

Toch was het een prachtig weekend en hebben we nog redelijk veel van de binnenstad van Brussel kunnen bekijken! En ik heb weer 6 uren rij-ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten