maandag 28 april 2014

Eerste Koningsdag

Jeeeej! De eerste Koningsdag was een groot succes, papiertechnisch gezien.
Ik heb weer tonnen met ideeën binnengehaald. Een boek met naaldtechnieken, een boek over borduren en een boek over de Nederlandse ambacht van Hindeloopen. (Ik denk dat Hindeloopen binnenkort weer een groot succes wordt dus ik dacht: ik verdiep mezelf er in.)
En de grootste klapper van Koningsdag: een stapel met Ariadne handwerkbladen :):):) Zo uit de jaren 50/60!
Natuurlijk ben ik alweer druk bezig met het verzamelen van de ideeën die ik misschien nog daadwerkelijk zou kunnen uitvoeren, of misschien dingen die wel een beetje een uitdaging voor me zijn maar toch oh zó mooi zijn.
Eventueel kan ik de ideeën die ik van deze berg papier opdoe hier neerzetten zodat ik een lijst heb met dingen die ik nog moet doen. Ik ben nu toch met mijn bookmarks aan het stickeren geslagen..

Ideeën ideeën ideeën ideeën!

Yeah, weer een hoop papier gekocht :)
 60's babushka? Of een gebreid ruimtepak? Het is in ieder geval kerst.
Lekker aan het stickeren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten