woensdag 23 april 2014

Poef haken


Dit is mijn eerste grote haakproject sinds ik de kunst van het haken heb geleerd. Van het internet heb ik een haakpatroon van een poef geplukt en met van dat textiele haakdraad heb ik een 3 kleurige poef gemaakt.
Het kussen heb ik, omdat het een 3 kleurige poef is, ook van een stof gemaakt die meerder kleuren bevat. Voor de vulling heb ik gewoon van die synthetische blokjes gebruikt. Ze blijven alleen wel overal aan plakken en je vind ze nadien nog een aantal dagen overal terug.

Ik denk dat het deze site was:

De haakgaren heb ik van de Action en de Boekenvoordeel.
Die van de Boekenvoordeel vind ik het beste omdat daar het meeste draad op zit. Je zou dan de hele poef mooi één kleur kunnen maken van ongeveer 2 garen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten