woensdag 23 april 2014

#projecten

In mijn heuse werkkamer in mijn nieuwe huis heb ik van mijn muur een nog-te-doen-aan-projecten-muur gemaakt.
Ik bedenk een project en maak daar een papiertje van wat het is en wat ik aan materialen nodig heb om het te maken.
Mijn number one project is het maken van een deken bestaande uit kruisjes van granny squares van dezelfde kleur. Ik neem 5 simpele granny squares in dezelfde kleur en maak daar een kruisje van en ga zo met verschillende kleuren een deken maken. Het is nogal een project omdat het een 1,40 bij 2,00 deken moet worden. Daarnaast ben ik bezig met het maken van een kussen haken voor vrienden van mij die net zijn verhuist. Ik wil graag hun monogram er in maken met gehaakte letters. En als laatste project (dat ik stiekem in één nacht en een ochtend al  heb afgemaakt) is een foto bedrukken op textiel en daar omheen borduren.
Maar misschien moet ik eerst de projecten bespreken die ik al eerder heb gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten