donderdag 10 april 2014

Werkloos

Vanaf 1 april ben ik werkloos geworden. Ik heb een halfjaar als junior Projectleider gewerkt en zit nu thuis.
Aan de ene kant is dat natuurlijk heel jammer en baal ik ontzettend dat er niks meer is waar ik op voor hoef te staan in de ochtend. Aan de andere kant ben ik gewoon hartstikke druk en heb ik me nog geen moment verveeld. Ik krijg mijn to do-lijstje ook maar niet klaar.
Ik heb nu eindelijk tijd om alles wat is blijven liggen te doen en mijn creatieve uitspattingen te verwezenlijken. Maar op een één of andere manier lijkt er nog geen schot in de zaak te komen.

In de tussentijd dat ik nog aan het werk was heb ik natuurlijk ook niet stil gezeten. Daar zal ik ook nog een blog over moeten schrijven. Dit is in ieder geval al een beginnetje. Misschien kan ik mezelf er toe zetten om iedere dag een stukje te schrijven. "Ik heb nu toch alle tijd van de wereld".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten